Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny (za wyjątkiem towarów oznaczonych "na zamówienie") w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru, poprzez złożenie pisemnego „Oświadczenia o odstąpienia od umowy” i wysłanie go listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres: 15-888 Białystok, ul. Wyszyńskiego 2/1, lub na adres e-mail : esklep@lampol.pl
Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony i nie nosi śladów montażu. Towar musi być zwracany w oryginalnym opakowaniu. Sklep wskazuje adres gdzie Klient musi wysłać lub dostarczyć towar.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru z zamówienia i najtańszej przesyłki.(ustawa o prawach konsumenta art.32 ust.1) Zwrot ceny nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania towaru, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu.
Koszt odesłania towaru ponosi Klient
Podstawą do zwrotu pieniędzy za oddany towar jest odesłanie przez kupującego podpisanej korekty faktury VAT do siedziby LAMPOL.
Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Reklamacje
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej lub jakościowej jest spisanie w obecności osoby dostarczającej Zamówienie Protokołu szkody. Protokół szkody Kupujący zobowiązany jest załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.
Wszelkie widoczne wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów oświetleniowych, kart instrukcji montażu, a także błędnie zrealizowane Zamówienie powinny zostać zgłoszone do LAMPOL w terminie nie później niż do 3 dni od chwili odbioru towaru.
Reklamacje należy zgłosić do LAMPOL w formie pisemnej na druku Protokół reklamacji e-mailem na adres esklep@lampol.pl lub faxem na numer 857451249. Reklamacje w innej formie nie będą przyjmowane.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi /np. odcień, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora lub przeglądarki internetowej Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Dokumentem koniecznym do zgłoszenia reklamacji jest dokument zakupu.
Wybór przez Klienta gwarancji producenta spowoduje rozpatrzenie i realizację reklamacji w terminie i na zasadach ujętych w Karcie gwarancyjnej dołączanej przez producenta do towaru.
W przypadku nie uznania zasadności reklamacji, Kupujący zostanie powiadomiony o stanowisku Sklepu pisemnie w terminie 14 dni z podaniem uzasadnienia decyzji. Brak pisemnej informacji w terminie 14 dni, oznacza uznanie reklamacji i jej realizację.
Reklamacje zasadne realizowane będą w pierwszej kolejności poprzez naprawę produktu.